Jumaat, 11 Mei 2012

Haii korang . Dah lama rasanya tak onl and update blog . Rase dah bedebu . Eceehh . Padahal tak lah lama sangat pon . Biasalah . Budak skolah kan . Tambah tambah nak dekat cuti , biasa lah . Aku rase sume skolah sama jek kot . Sume exam . Minggu exam lah kata kan . So , aku pon tak ada mase lah nak update bagai . hehe . Kena studi hard sikid lah . sebab budak y duduk sebelah aku uh budak top dalam kelas . So , aku tak kan nak tunjuk kat die y aku down . Malu malu . Hehe . Aku dah lepas 3 paper dah iaitu bm , bi dan sej . Bm susah giler . Bi lagi senang aku rase . Hampehh ! Lingkup bm aku . Sejarah aku lg best . Sb , ape y aku bace , hafal kaw kaw sebijik pulak y kua . Senyum jek lah aku menjawab nyr . Pas uh , senang senang jek budak uh minta jawapan kat aku . Malas layan . Punye lah aku hafal dalam demam perah otak bagai . die dengan senang hati minta jawapan .Hampeehh toll . Aku wat dunno jek . :p Padan muke kau .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan