Ahad, 24 Jun 2012

Haii korang . #lambai tgn kat korang# haha . Dah lama aku tak update blog ni . Hehe . Line susah skrg ni . Lembab jek mcm siput . #sabar kan sebahagian dri iman # Korang aku nak cerita pasal result mid term aku y amat amat mngecewakan . :'( Tp aku tak pasti ape y aku kecewa sgt padahal aku dh dpt tempat kedua kot dalam kelas . Akhirnyr , aku telah duduk kt tempat y kurang senang . Nak tau kenape ? Sb aku tak dapat tempat pertama . Tempat pertama telah di sandang oleh mimi . Nak tau , aku tension tgok result aku y macam shit . Even , budak kelas cakap aku pandai or whatever . Pleaseee lah . itu tak cukup bg aku . bukan aku tak reti bersyukur tp dgn ape y aku dpt nmpak sgt aku tak sedia nak SPM . Ntahh lah . dalam hati takot , tp semakin hampir nak exam semakin aku malas nak studi . Ishhh . Serius weyh . Korang ada pape care tak nk bg aku semagat balik . ?? Cepatt tolongg aku !! Dgn ape y aku buat ni , even tak smart mane aku studi aku sykur giler lah . At least , npk perningkatan aku dr tahun lepas . Y dulu nyr selalu main dalam kelas , keluar berjalan , hw memey tak pernah siap , ckgu ajar depan aku ajar blakang , meniru time exam ,suke menjawab ckgu cakap , selau kutuk blakang ckgu and sume bnda y buruk uh lah . Tp tahun ni 2012 , aku sedar sume uh memey rugi weyh . Bnyak main , smpai ckgu aku kate knape tahun lepas kamu bnyak main. #muke segan# mane tak nyr lepak dgn budak hampeh . memey hampeh lah weyh . Betol lah kate cikgu , kawan y baik akan tarik kite ke tmpat baik manakal kawan y kurang memuaskan akan tarik ikut cara dia . Hurmmm . Ape pon thanks lah kepada kawan saya Nur Diyana . Kau dah tarik aku ke lembah y lebih baik . And hasil nyr kite same same improve . Even , mulut puaka aku ni main lepas jek cakap ngn kau . haha . nak buat cmne weyh . aku cube kurang kan tp hampeh . haha . okay lah . bye korang . huhu . 

2 ulasan: